Added Contact Shadows
Added DX11 benchmark level
Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):
- Tessellation + Displacement Mapping
- High Quality HDR Motion Blur
- Realistic Shadows with Variable Penumbra
- Sprite Based Bokeh Depth of Field
- Parallax Occlusion Mapping
- Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
- Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping
Added Realtime Local Reflections
Added support for Higher Res Textures Package
Improved multi-GPU support
Patch ตัวนี้ออกอาทิตย์หน้าครับ
Download: http://www.mycrysis.com/dx11/
ตัว package ที่ต้องโหลดเพิ่มเพื่อรัน DX11 โหลดได้ตอนนี้แต่สงสัยต้องรอ Patch ออกมา Enable อีกทีมั้ง
DX11 Ultra Upgrade
High-res Texture (Optional)
Source: Crysis 2 Patch 1.9 Notes
Demo
ปล. เล่นจบไป 2 รอบ ปรับสุด @ 1080p Framerate 60 เนียนๆ พอเป็น DX11 จะถึง 30 ไหมนี่? 460SLI OC กุ
Added DX11 benchmark level
Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):
- Tessellation + Displacement Mapping
- High Quality HDR Motion Blur
- Realistic Shadows with Variable Penumbra
- Sprite Based Bokeh Depth of Field
- Parallax Occlusion Mapping
- Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
- Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping
Added Realtime Local Reflections
Added support for Higher Res Textures Package
Improved multi-GPU support
Patch ตัวนี้ออกอาทิตย์หน้าครับ
Download: http://www.mycrysis.com/dx11/
ตัว package ที่ต้องโหลดเพิ่มเพื่อรัน DX11 โหลดได้ตอนนี้แต่สงสัยต้องรอ Patch ออกมา Enable อีกทีมั้ง
DX11 Ultra Upgrade
High-res Texture (Optional)
Source: Crysis 2 Patch 1.9 Notes
Demo
ปล. เล่นจบไป 2 รอบ ปรับสุด @ 1080p Framerate 60 เนียนๆ พอเป็น DX11 จะถึง 30 ไหมนี่? 460SLI OC กุ

Comment