Announcement

Collapse
No announcement yet.

LUNARECLIPSE + 2 schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LUNARECLIPSE + 2 schoenen

LUNARECLIPSE + 2 perfecte combinatie (dynamische Fit) technologie, biedt perfecte instelbare functies voor hardlopers om te helpen lopers te verkennen zijn volledige potentieel. Uitgenodigd om deel te nemen in de LUNARECLIPSE + 2 professionele make-up artiest, lichaam schilderij kunstenaars is het gepubliceerde qiaoanni?Gaier (Joanne Gair) verklaarde dat: "Ik heb om een perfecte pasvorm tussen het persoonlijke maken met een new balance sneakers nieuw paar schoenen. Ik wou dat ik kon matig prominente nieuw element. Zelfs als deze schoenen bedekt met mesh, maar het blijft heldere tinten. Veters helder in het oog springende, bijna fluorescerende kleuren. Uniek designstijl van deze schoen lijkt te worden een soort tweede huid op de voeten. Dit staat bekend als een perfecte pasvorm. ?
    Naast het gebruik van een perfecte pasvorm (dynamische past) technologie, LUNARECLIPSE + 2 detail omvat ontwerp ook Nike innovatie in wetenschap en technologie:
    Opening dynamische hiel design met stabiele hiel-functie, de stabilisator eenheid verbonden met de meer robuuste schuim zolen, strak verpakt hiel, maakt mijn voeten en krijgen betere stabiliteit en comfort.
    Geniet van katoen gevoerde schoenen verpakt in fleece materiaal worden verbeterd comfort, helpt bij het beschermen van je enkel
    Dit dynamische schoen support system (dynamische ondersteuning) in seismische ontwerp van structuur met behulp van een twee-deel van de tussenzool en spelen een rol samen met de Lunarlon demping, voldoende stabiliteit en ondersteuning. Lopers voeten wanneer omgekeerde wig van schuim lopers van zacht naar een gezamenlijk stabiele bescherming en bijstand, zolen van de voeten voor meer voldoende flexibiliteit, de runner's tempo van new balance sneakers dames overgang soepeler zal bieden.
    Lichtgewicht ontwerp, gaas met goede ademende werking en zorgt voor een comfortabel gevoel
    Fitsole 4 Sockliner twee dichtheid van schuim zijn verbonden, is soepel en zacht kenmerken, waardoor het verbeteren van de schoenen in de voeding en het comfort
    TPU hiel rand ontwerp en de perfecte combinatie van hiel stabiele eenheid, worden versterkt in de stabiliteit van de onderdelen van de hiel
Working...
X