Announcement

Collapse
No announcement yet.

Battlefield 4 Thailand [Single-Mutilplayer]

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ยังมีคนเล่นอยู่ไหมครับ ลงทุนซื้อ PM แต่เล่นคนเดียวมันเหงาอ่า อยากมีเพื่อนเล่นมั้งเล่นคนเดียวมาตั้งแต่ภาค2 นี้4แล้วก็ยังไม่มีเพื่อนเล่น เศร้าแท้ TH_PaDokFull ฝากตัวด้วยคนครับ

    Comment


    • http://battlelog.battlefield.com/bf4...30584718635/1/

      ประเด็นเถียงกันเรื่อง GOL มัน overpowered เจอเม้นนี้ไปเงิบกันหมด If it was so terribly OP then why the **** is everyone but me running around with the SRR-61. 555+ ก็ตามนั้นถ้ามันโกงจริงทำไมทุกๆคนถึงใช้ srr61 กันหมดก็ srr61 ยิงได้ไกลกว่าความไวปากกระบอกปืนสูงกว่ายิงนัดต่อไปก็ไม่ได้ช้ามากจนน่าเกลียดไอ้ที่ต้องเนิฟคือ srr61 ตั้งหากละควรจะทำให้มันสลัดปลอกกระสุนนานกว่านี้



      DLC ตัวสุดท้ายขอกระบอกนี้ทีนะ dice
      Last edited by [aom]club; 7 Jun 2014, 05:08:12.

      Comment


      • BORKED

        Comment


        • Initiative #2: Core Gameplay

          แปะข่าวจาก CTE
          ==================================================================

          Our second initiative on the CTE will be focusing on Core Gameplay. This means we will have a look
          at some of the central pieces of the game and how the game is behaving with the netcode changes
          and the difference in gameplay and second to second gunplay that it has created.



          PHASE 1: DRAGON'S TEETH
          First, we will be focusing on the fixes/improvements, new weapons and gadgets of the Dragon's Teeth release.
          This first update includes the bulk of the content included in the expansion - and we want to stress test it
          to see how well it performs in a live environment.

          This means some of the changes you have gotten used to on the CTE will be missing for a week or
          so while this is happening (Uniform aiming is one of these items for instance). After the initial testing
          has concluded - we will put these features and improvements back in, and start the next phase.



          INITIAL TEST PLAN
          In this first phase we want to test the full extent of the game - is everything working the way it should?

          We will be running servers with basegame maps, all unlocks enabled. This will give you access to
          all weapons and the ballistic shield - but not the Dragon's Teeth maps/weapons at this time
          (weapons will come soon!).

          For focused shield-testing, we'll be running an infantry-only server running Operation Locker 24/7
          - one of the map that the ballistic shield impacts the most.



          INITIATIVE AREAS
          Following the first phase's completion, we will be looking at improvements in these key areas
          (in no particular order):
          • Weapon tweaks/balance
          • Weapon Supression tuning
          • 3P Head-flinch dampening
          • Visual recoil ADS tuning
          • Vehicle tuning/balance
          • Gamemode focus: Rush
          • Continued tweaks to Obliteration Competitive
          • HUD improvements & bug fixes
          • Continued "Netcode" improvements

          More information about each of these areas once phase one is over!

          Comment


          • ^
            ^
            ฮ่าๆๆ นึกไกลเลยทีนี้ ไอ้ด่าน Locker อุโมงค์เข้า จุด C ใต้ดิน

            ถือโล่ สัก 2 คน ที่เหลือ อยู่หลังโล่ห์ วิ่งกรูกันเข้าไปแล้วค่อยแตกแบบรังผึ้ง แล้วมั่วกันเอา

            หนามยอกเอาหนามบ่ง AIRBURST ยิงลงข้างๆโล่ห์ มันจิ่ตายมั้ยฮึ? เพราะ AIRBURST มันอาศัยการตกกระจาย???

            Comment


            • Comment


              • ไอ้ที่ฮาด้วยคือ โล่ห์กระแทกก็ตายด้วยนี่สิ

                อีแบบนี้เห็นใครถือโล่ห์เดินเข้ามาหา ได้วิ่งหนี ยังกะหนีรถถังก็ไม่ปาน

                Comment


                • Originally posted by IInJIIsJ View Post
                  แปะข่าวจาก CTE
                  ==================================================================

                  Our second initiative on the CTE will be focusing on Core Gameplay. This means we will have a look
                  at some of the central pieces of the game and how the game is behaving with the netcode changes
                  and the difference in gameplay and second to second gunplay that it has created.



                  PHASE 1: DRAGON'S TEETH
                  First, we will be focusing on the fixes/improvements, new weapons and gadgets of the Dragon's Teeth release.
                  This first update includes the bulk of the content included in the expansion - and we want to stress test it
                  to see how well it performs in a live environment.

                  This means some of the changes you have gotten used to on the CTE will be missing for a week or
                  so while this is happening (Uniform aiming is one of these items for instance). After the initial testing
                  has concluded - we will put these features and improvements back in, and start the next phase.



                  INITIAL TEST PLAN
                  In this first phase we want to test the full extent of the game - is everything working the way it should?

                  We will be running servers with basegame maps, all unlocks enabled. This will give you access to
                  all weapons and the ballistic shield - but not the Dragon's Teeth maps/weapons at this time
                  (weapons will come soon!).

                  For focused shield-testing, we'll be running an infantry-only server running Operation Locker 24/7
                  - one of the map that the ballistic shield impacts the most.



                  INITIATIVE AREAS
                  Following the first phase's completion, we will be looking at improvements in these key areas
                  (in no particular order):
                  • Weapon tweaks/balance
                  • Weapon Supression tuning
                  • 3P Head-flinch dampening
                  • Visual recoil ADS tuning
                  • Vehicle tuning/balance
                  • Gamemode focus: Rush
                  • Continued tweaks to Obliteration Competitive
                  • HUD improvements & bug fixes
                  • Continued "Netcode" improvements

                  More information about each of these areas once phase one is over!
                  แล้วตอนนี้อยู่ PHASE ไหนแล้ว....อย่าบอกกนะว่ายังไม่ได้เริ่มเลยสัก PHASE lol

                  Comment


                  • เห็นเพิ่มโล่มาให้ลองอย่างนึงละ อย่างอื่นเดี๋ยวคงตามมา

                    Comment


                    • กระสุนรถถังยิงโล่ไม่เข้า คิดได้ไงวะ ไอ้โล่นี่มันโล่กัปตันอเมริกาปะแล้วคนถือคงเป็น the hulk แน่ๆ - -

                      Comment


                      • เดี๋ยวได้สปาตันกัน อ๊ะฮู้ววว...อ๊ะฮู้วววว ฮาาาา

                        Comment


                        • กว่าโล่จะถึงมือพวกเรา อาจจะถูกปรับจูนอีกก็ได้

                          Comment


                          • พี่ครับ BF4 ซิ้งข้อมูลไม่ผ่าน แก้ยังไงครับ แล้วก็ You were disconnected from EA Online (1)

                            ตอนนี้เล่นไม่ได้เลย

                            Comment


                            • Originally posted by teerapon0 View Post
                              พี่ครับ BF4 ซิ้งข้อมูลไม่ผ่าน แก้ยังไงครับ แล้วก็ You were disconnected from EA Online (1)

                              ตอนนี้เล่นไม่ได้เลย

                              อาการเดียวกับผม เน็ต 3bb ตอนนี้ยังเข้าไม่ได้ 55+

                              Comment


                              • มีใครมีปัญหา ping 47-48 แต่ lag แบบวิ่งอยู่กับที่บ้างเหมือนเราอยู่ใน server แต่มันไม่รับส่งข้อมูลกับ server ผมเลยยืนอยุ่เฉยๆทั้งเกม server มันก็ไม่เตะนะแต่ทำอะไรไม่ได้เลยวิ่งอยุ่กับที่ยิงปืนกระสุนไม่ลด

                                Comment

                                Working...
                                X