Announcement

Collapse
No announcement yet.

การตั้งค่า จอย xinput

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• การตั้งค่า จอย xinput

เนื่องจากใช้จอยขวาไม่ได้เลย ตั้ง 5 6 79 ก็ขยับได้ไม่หมด

ใครลองก๊อป ช่องนี้ที่เซตอนาล๊อคขวาได้ให้หน่อยหงะ

#Logitech Cordless Rumblepad 2 / Generic Rumble Controller
    [PAD1]
    Index=0 #controller index in game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad
    Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
    Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
    Right Analog X=0 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
    Right Analog Y=-0 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
    Left Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
    Left Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
    Right Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
    Right Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
    Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

จอยของผมเซ็ตตรงนี้อย่างนี้

Comment

Originally posted by zxyte View Post
      Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
      Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

จอยของผมเซ็ตตรงนี้อย่างนี้
      ได้แล้วววววววววววววจ้า

แต่ในเกมส์มันมองไม่เห็นจอยอะ -*- อาซาซิน คีท 2อะ ต้องกดไรก่อนเข้าเกมส์อะ

Comment

AC 2 ผมไม่เคยเล่นครับ เลยไม่รู้จะช่วยยังไง

ว่าแต่ใช้ ver. ล่าสุดรึยังครับ

ถ้าเป็น ver. ล่าสุด น่าจะใช้ได้นะครับ

Comment

Working...
        X